Marketing, communication & sales
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
-
Selecteer deze spatiebalk om de volledige inhoud van de functiegegevens weer te geven.
Google Assistant, VR, the Internet of Things, … NMBS zet vol in op digitale innovatie. Zowel op vlak van research als communicatie. En altijd vertrekken we vanuit de noden van de klant. Het innovation lab werkt innoverende projecten uit. Denk maar aan de MoveSafe-app, een virtual assistant in het station of de mogelijke uitrol van een 5G-netwerk. Lees meer over de projecten.
We willen onze klanten zo goed mogelijk leren kennen om aan hun verwachtingen te kunnen voldoen. Het juiste vervoersbewijs voor jouw verplaatsing, dat zetten we in de markt.
Een organisatie als NMBS haalt dagelijks de media. Logisch ook dat we met die media nauwe contacten onderhouden. Maar ook via onze eigen kanalen communiceren we over onze strategie en projecten. Zowel intern als extern.
We informeren onze reizigers continu over hun treinreis. We zetten daarvoor verschillende kanalen in: app, website, schermen in het station en in de trein, … Het doel is reizigers toegang te geven tot duidelijke en up-to-date informatie op elk moment (voor, tijdens of na de reis) en in elke situatie (bij normaal of verstoord treinverkeer).
Een vlag die heel wat ladingen dekt. Van het uitwerken van een commerciële strategie, tot de verkoop van onze producten en diensten via de loketten of online.
Mathieu, chatbot specialist
Ontdek de werkomgeving in 360°
Elke & Victor, commercieel bediende
vacatures inmarketing, communicatie& sales |
|
Vind je niet wat je zoekt?
Schrijf je dan in voor onze job alerts. En krijg een bericht voor elke nieuwe vacature die matcht met jouw profiel.
Vind je niet wat je zoekt?
Schrijf je dan in voor onze job alerts. En krijg een bericht voor elke nieuwe vacature die matcht met jouw profiel.
Heb je een vraag?
Heb je vragen bij het sollicitatieproces? Of hoe we omgaan je data? Bekijk hier de meest gestelde vragen.
Heb je een vraag?
Heb je vragen bij het sollicitatieproces? Of hoe we omgaan je data? Bekijk hier de meest gestelde vragen.
Waarom werken bij NMBS?
Een groenere toekomst, veel leuke collega’s, carrièremogelijkheden, kansen voor iedereen, … Er zijn heel wat redenen om voor NMBS te kiezen. Wat is de jouwe?
Waarom werken bij NMBS?
Een groenere toekomst, veel leuke collega’s, carrièremogelijkheden, kansen voor iedereen, … Er zijn heel wat redenen om voor NMBS te kiezen. Wat is de jouwe?